(Android) Crafty Lands - Craft, Build and Explore Worlds snyder uendelige nøgler
Feb 6, 2022 5:37:25 GMT
Post by sponesluegripul on Feb 6, 2022 5:37:25 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Crafty Lands - Craft, Build and Explore Worlds ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Crafty Lands - Craft, Build and Explore Worlds IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyder uendelige nøgler ▞▞▞
▞▞▞ Crafty Lands - Craft, Build and Explore Worlds 2022 version ▞▞▞
Det er SOOOOOOOOOOOOOOOOOOO Godt, jeg gav det tre stjerner, fordi for MutiPlayer vi skal betale, og alle de ting er såååååååååååååååååååååååååååååååååååne, men dette spil er awsome
Crafty Lands - Craft, Build and Explore Worlds Simulasi san
Dette spil er ren devestating, du kan kun have en begrænset mængde genstande, og du byg giver os endda nogen. Men dette spil har brug for flere opdateringer, det er værre end PIGESPIL. Forresten, jeg kan ikke rigtig se forskellen mellem de to spil.
det er ikke så sjovt, jeg kan ikke lide det, det er kedeligt, lad være med at downloade denne app
Dette spil er virkelig awsome.I lavede forskellige slags ting. Min veninde elskede også spillet, selvom hun sagde, at vi havde brug for flere møbler, så hun kunne lave sit hus super smukt. Hun sagde også, at det ville være fantastisk, hvis det havde multiplayer, så vi begge kunne spille sammen.
Kid er helt vild med det, men abonnementshåndteringen er helt forfærdelig. Jeg bliver ved med at skulle opsige abonnementet og betale igen og igen, og det bliver bare ved med at mislykkes. Abonnementet er allerede for dyrt, men at skulle opsige det og betale igen hver dag er mere end dårligt. Løs det, ellers bliver jeg nødt til at slette det og forsøge at forklare mine børn, at deres yndlingsspil er væk, fordi jeg skal betale $2-$3 hver dag for at genstarte abonnementet.
Jeg elsker mest fjernsynet📺
Godt godt spil, men 2 stjerner, fordi 1 jeg vil ikke betale rigtige penge for et land, og 2 jeg vil ikke også betale kun for en multiplayer, det siger offline, men online, når indlæsningen kom, sagde det, tilvery *friendly* person til internettet, så tilvery *friendly* person og for resten spillede jeg nu et online spil, og slettede fuldstændig dette, fordi det er falsk, som er offline, det spilder bare min last (jeg er fra Filippinerne, sådan taler jeg det)
Det er fedt, men jeg ville ønske, at du kunne have en overlevelsestilstand og ikke have alt i lommen
3 STJERNER, FORDI DER ER NOGET GALT I DETTE SPIL, JEG VIL OGSÅ BYGGE MIN FOLK OG MIN LANDSBY!
Hej, jeg har aldrig spillet, så jeg håber, der ikke er nogen annoncer eller gratis stier
Jeg elsker dette spil, virkelig sjovt, men jeg har nogle anbefalinger til at gøre spillet mere sjovt og populært. 1.tilføj multiplayer 2.tilføj flere forskellige slags blok og møbler 3.indstillingsmulighed nødvendig 4.gør spillet som åben verden 5.ændre verden flad 6.tilføj mob/monstre Jeg kan give flere forslag, men dette er grænser skriv så du kan Gmail mig.
Alt godt 👌. men, gør det til at forbinde med venner uden rigtige penge og gøre det, som om vi kunne sidde og sove på møbler..
Jeg må sige DU SKAL BETALE RIGTIGE PENGE FOR MULTIPLAYER hvad nu hvis du var et barn 😡
Et rigtig sjovt spil. Kan du tilføje nogle møbler eller noget, men avataren er sød, og plzz tilføj multiplayer, jeg føler mig alene, spiller dette spil, men spillet er fantastisk!!
Ikke wroking jeg gør 3 gange min mb alle gon 😫
Der er i hvert fald ingen annoncer
Crafty Lands - Craft, Build and Explore Worlds ব্যাজ lfcd
Jeg giver den en 2'er, den er kedelig...-_-
Devolpers er grådige
Crafty Lands - Craft, Build and Explore Worlds Simulacijske igre dvs
Bliver ved med at afbryde forbindelsen, når du bruger muligheden for flere spillere. Meget frustrerende. Min søn elskede virkelig dette spil, så jeg købte multiplayeren for at prøve det af med venner, men det har ikke været andet end frustration. Løs venligst dette problem.
Jeg kan ikke lide dette spil, fordi det ikke ville lukke mig ind
Jeg prøver de listige lande, det var et fedt spil, men problemet er annoncer, jeg var som hvad!!!!
Jeg kom her for pkxd, men kan ikke indløse præmier
Dette spil var ok i starten, men så var det så kedeligt, at jeg ikke har denne app mere, fordi det er kedeligt, så kan du rette det, og jeg vil geninstallere og ændre min anmeldelse
Efter 1 times spil tog jeg en pause, og den sagde, at spillet ikke blev fundet i enheden 😔
Jeg bedømmer det ikke meget, der er et par grunde 1. Det er altid haltende, og jeg bliver sur 2. De kort, du skal låse op, er så seje, bare fra billederne gør dem gratis, vær venlig at bedømme en fem, hvis du gør det 3 Gør venligst alt gratis bc Alle vil gerne have nogle af karaktererne billige kortene GRATIS og mere! Det er alt grunden til, at dette spil er fantastisk, men MEGET, MEGET, MEGET, tøft
Det var den værste opdatering nogensinde, vi har brug for at have flyvende afkøling, og sidste gang var vi frie til at flyve, og vi skal betale penge for at spille multiplayer heller ingen hans kode.😡😤😤😤😡
Dette spil fungerer ikke korrekt, der er ingen spawners, og du kan ikke spille multi-player
DET ER MEGET SØD OG SMUK💖, MEN NÅR VI SLETTER SPILLET OG DOWNLOADER DET IGEN, ÅBNER SPILLET IKKE. TAK FOR SPILLET😘💖
Jeg kan ikke lide spillet så meget 🙄 aloa farvel
Jeg kan godt lide det, det er ikke halvt dårligt, men du kan bruge det, hvis du skifter. Jeg ved det ikke, der er noget ved spillet, der gør, at jeg ikke elsker det, jeg mener, jeg går frem og tilbage med det, jeg sletter det, så får jeg det tilbage må indrømme at jeg elsker spillet 😊 der er bare noget galt og jeg kan ikke få det ud, min tunge kan ikke danne ordene 😂
Jeg kan godt lide PK XD MERE Ligesom PK XD ER SJOVLIGERE END CRAFTY LANDS Zio min ven har endda et spil, der hedder PK LM, og det er et skørt spil som såååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå vildt at du kan downloade forskellige spil, og du kan spille i de chat spil. Zio/game71827 og det er som at krydse dyr og PK XD og Crafty Lands leger børn sammen som det er sååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå sjov udu og det er sjovt når jeg leger med Zio ok bye
Jeg elsker det . min lillebror spiller det. men kan du tilføje multiplayer og servere og også tilføje et element, der kan få dig til at lave varer .add skins.
Dette spil er meget fantastisk, du kan bruge nogle værktøjer, og du kan bygge så mange ting! Og du kan samle mønter! Og der er nogle quests, og de giver dig 80 mønter, og der er en gylden æske, der giver dig 15 mønter, og du kan gøre så mange ting! Din hjerne vil elske dette. Og den er lidt forsinket.
Wow! Dette spil ligner Minecraft, og personalet eller tryllestavene er fantastiske, selvom det ikke har nogen overlevelsestilstand, kun kreativ tilstand. Jeg vil gerne tilføje det, og monstre som edderkopper, zombier og mere og andre mobs
Cooking Joy 2 Simulação ksjo
Kan du VENLIGST tilføje knap, DER GØR MIG TELEPORTERE TIL DERES KORT OG BRUGE KODEKORTET FOR JEG ER I ELLER OM 2 DAGE FÅR JEG 1 STJERNE
Jeg hader dette spil. Som et par år installerede jeg dette spil. Og blev godt. Så fandt jeg et andet spil, så slettede jeg dette spil... Og nu kan jeg ikke installere det... Uh, jeg vil give dette spil en stjerne.. Det irriterer mig.. Jeg bliver ved med at prøve og prøve. virker ikke...
Nummer et, de fortæller dig ikke, hvordan du spiller eller bruger værktøjerne, før du starter spillet, så jeg endte med at sprænge hele min skabelse, der tog mig hele 40 minutter, og nummer to, du skal betale for multiplayer, hvilket er lidt uhøfligt for børn der ikke kan spille. Så ja
Dette spil er en rip off, jeg var nødt til at betale $3 for multilayer og $20 for forskellige kort
OMG ok ok så sjovt spil, og forresten, alle går i den eamty space placer det det er så asowam sted, fordi jeg indretter stedet og et hus ......... Og plz vær med forresten...
𝑼𝒈𝒉! 𝑾𝒉𝒆𝒏 𝑰 𝒑𝒍𝒂𝒚 𝒎𝒖𝒍𝒕𝒊𝒑𝒍𝒂𝒚𝒆𝒓 𝒂𝒏𝒅 𝒕𝒉𝒆 𝒍𝒐𝒂𝒅𝒊𝒏𝒈 𝒊𝒔 𝒈𝒂𝒎𝒆 😡 😡 😡 𝒐𝒇𝒇 𝒕𝒉𝒆 𝒈𝒂𝒎𝒆! 😡
Sådan ser craftylands ikke ud så skuffet ***
Edit: Jeg har for nylig haft problemer med en fejl. Jeg har lige fået tusindmøntstaven, der lader dig bygge mere end én blok ad gangen. men hvert femte minut er der en fejl, der siger, at jeg skal komme ud af byggeområdet, når jeg ikke er i det! så kan jeg ikke bygge med det værktøj, før jeg swiper ud af appen. oprindeligt gav jeg den fire stjerner, men nu tre. hav en god dag!
Crafty Lands - Craft, Build and Explore Worlds Simulasi san