Post by sponesluegripul on Feb 6, 2022 5:22:34 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Shadow Fight Arena – Ninja PvP ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Shadow Fight Arena – Ninja PvP IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder generatorpunkter ▞▞▞
▞▞▞ Shadow Fight Arena – Ninja PvP 2022 version ▞▞▞
Jeg pleide å ha shadow fight 3 og den very *friendly* personter bare å fungere, den sier stadig ingen tjenesteforbindelse, men jeg har full service på telefonen min, og da jeg kontaktet support løste de problemet, så jeg bestemte meg for å slette spillet, så jeg så dette og sa la meg prøve å spille denne og den gjorde akkurat det samme, jeg vet ikke hva som skjer, men det var et flott spill nå, det suger forhåpentligvis en dag kan de løse problemet, men jeg ser ikke at det skjer dette har skjedd sist Få måneder
Det er ganske morsomt spill. Jeg liker spillet veldig godt fordi det er et morsomt ferdighetsbasert spill. Men den har noen problemer. I det minste for meg fordi stedet der jeg bor ikke har 4G-signal, så nettverket mitt fungerer på vanlig 3G og på grunn av det kan jeg ikke spille med andre siden jeg må spille med AI-motstander, og det er ikke så gøy. Noen arrangementer trenger strengt tatt 4G-nettverk, ellers kan du ikke spille. Så la meg i det minste spille urangert på 3G-nettverket, jeg vil være mer enn fornøyd. Men for folk som har 4G-tilkobling er det et godt spill
Bra spill, men for mange feilspillere. Det jeg mente var at det er mange spillere deres kampferdigheter er altfor elite. Selv øver jeg kampferdighetene mine veldig hardt, men har fortsatt ingen sjanse til å vinne dem, så jeg håper utvikleren kan åpne forskjellige regionale servere. Grunnen er å dele opp spillere med ulikt ferdighetsnivå slik at svake spillere kan kjempe med svake spillere, sterke spillere kan kjempe med sterke spillere. Bare denne måten kan gi spillet en bedre og rettferdig spilleopplevelse
Bra spill
Grafikken er fantastisk, og spillet er superjevnt, det eneste jeg har å klage på er at hvis det er et teknisk nederlag, har jeg flere karakterer og den andre personen ikke, taper jeg fortsatt. Bortsett fra det, flott spill 👍
Noen høyere rangerte spillere kobler fra eller very *friendly* personter å jukse de andre spillerne ut av deres bevegelse høyere i rang. Dette er ikke rettferdig, vi bør få poengene våre for å motvirke denne eller en annen form for konsekvens
Det er nesten umulig å spille når du kjemper mot andre spillere. Jeg har data og det er tydeligvis jeg som henger etter? Hvordan? Jeg gjorde til og med et kjøp i spillet og ga meg ikke engang pengene mine verdt. Da jeg gjorde det, ble spillet lukket og jeg gikk inn i det igjen og ingenting ble gitt til meg. Jeg ser veldig bort fra å bruke penger på dette
Jeg elsker hvordan det bringer tilbake ppl fra sf3 og virkelig hjelper til med å forstå dem bedre, det eneste jeg kan klage på er z-oppdateringer de er alt for store, men bortsett fra det perfekt fortsett med det gode arbeidet
God grafikk og gameplay, pleide virkelig å elske dette spillet, men rangerte kamper ødela moroa i spillet. Algoritmen velger kamper mellom nivå 8 og nivå 10,11,12 spillere.Det er ingen sjanse for å vinne spillet, hva er poeng å spille forventer for å tape!!!Nylig oppdatering gjorde det verre, jeg mistet virkelig interessen for å spille når jeg alltid taper mot profesjonelle spillere på høyere nivå.
herlig spill ... fantastisk spillgrensesnitt kombinert med nydelig grafikk gir en helt oppslukende spillopplevelse ...
Shadow Fight Arena – Ninja PvP ایفای نقش ofj
Spillet er perfekt.. men online-spilling er for dårlig.. uansett hvilken Internett-tilkobling du har.. det viser dårlig internettforbindelse og kamp blir pause og teknisk nederlag, så mislyktes du.. vurdering av spill er for farlig og får meg til å hate å spille .. men å spille skyggekamp uten nett er fantastisk..
Elsket det. Støtter notch, nå som er flott, grafikkmessig. Bedre grafikk enn shadow fight 3. Offline gaming er tilgjengelig med AI, så dette er åpenbart et flott spill. Den krever også mindre minne enn den enorme Shadow fight 3. Det ville vært flott å ha auto fight i dette spillet som i Iron Blade av Gameloft som en ny funksjon enten med en oppdatering eller kanskje med en ny Shadow Fight 5 med auto fight, som er flott når en spiller er sliten. Det er fint at spillet blir en film, helt og holdent.
Står overfor mange tilkoblingsproblemer. Spillet er veldig bra, men på grunn av problemer med tilkoblingsproblemer vil det kun gi 1 stjerne ⭐. Jeg forventer ikke denne typen problemer Again n Again. Vennligst løs dette problemet.
Det er mange nettverksproblemer. Jeg er for det meste på wifi eller 4g-nettverk, men det er fortsatt nettverksforsinkelser og mesteparten av tiden kjemper jeg mot avbrudd på grunn av nettverk og de erklærer meg beseiret. Det er noen kamp avbrutt kode 25 og igjen erklærer de meg beseiret. Veldig dårlig service.
Det er mye bedre enn Shadow Fight 3, med hele spillet som er mer fokusert på flere spillere, og jeg liker også hvordan vi har karakterer i stedet for pansersystemmekanikken i det siste spillet. Den eneste tingen de må endre er å legge til venner for å kjempe slik at jeg kan invitere dem bedre inn i en kamp.
Spillet er veldig morsomt, du kan få nettverksproblemer her og der, men det er mandig på grunn av spillernes wi-fi, så spillet er superbra, det eneste som trenger litt arbeid er å utjevning i spillet økende nivå slik at du kan få nye helter er utrolig vanskelige å gjøre det i fremtidige oppdateringer, det er alt jeg ser behovet for å fikse, og da er dette et enkelt 5-stjerners spill
Jeg liker spillet veldig godt, men noe må gjøres med backpedaling. Du kan ikke gjøre noe med det fordi i sekundet du beveger deg fremover, suser den andre spilleren fremover og griper deg og du kan ikke gjøre noe med det. Jeg tapte nettopp for det, og det krever ingen ferdigheter å gjøre. Jeg liker heller ikke at noen angrep gjør deg supersårbar og de gjør ingen skade. Marcus er et fantastisk eksempel. Han er super treg og har ingen skade, og hans uknuselige kommer inn super sent og gjør den ubrukelig.
Hva pokker er dette egentlig? Jeg trodde systemet ditt ble forbedret? Seriøst, det er systemets beste? Virker som systemet ditt er for lat til å matche noen på deres eget nivå. Hvorfor i helvete får jeg en motstander som åpenbart er sterkere enn meg; veldig høy poengsum (tusenvis), rangering, ferdigheter, etc! Bli kvitt de som spiller billig! Og la meg spørre deg, er det en ulempe eller en FORDEL å ha dårlig tilkobling?! Jeg trodde virkelig at dette spillet vil bli kvitt stresset mitt, det gir mer stress!!
Shadow Fight Arena – Ninja PvP Ролеви elxv
Jeg har alltid elsket shadow fight. Mitt største problem er at når helten min kommer til rang 7, kan jeg ikke finne noen å spille, jeg ventet en gang i to minutter og faks dette problemet takk 🙃
Flott spill noen i ubalanse. Søker etter motstandere i arrangementer 10 minutter og teller
Shadow Fight Arena – Ninja PvP Παιχνίδια ρόλων utf
Dette spillet har et internett-tilkoblingsproblem. Til tross for å ha en skikkelig nettforbindelse, blir spillet satt på pause på grunn av servertilkobling hver gang, så står det teknisk nederlag. Vennligst fiks dette problemet umiddelbart!
Bra spill med mye originalitet! Det virker litt ubalansert
Jeg har en kjærlighet/hatfølelse om dette spillet. Jeg elsker oppmerksomheten på detaljer. Visuelt er spillet fantastisk. Det er alltid folk online som slåss i "Rangert"-delen. Jeg liker det faktum at du kan få forskjellig utstyr også. På den annen side tåler jeg ikke noen av karakterene. Noen trenger ingen ferdigheter for å mestre. Spesielt når du spiller med Marcus. Han kan bare svinge sverdet rundt, og han er også immun mot skyggeangrep. Helga også. Hvorfor!? Tilbake til spillet I go lol! 1 kjærlighet!
Kan ikke laste spillet. Fikk en ny telefon og nå står det "kan ikke koble til server" for den siste uken.
FFS er det virkelig ingen ekte spillere igjen på arenaen??? JEG ER SIT OG LEI AV DISSE FEIGE CAMPERE NEKKI😭!!! Jeg har elsket shadow fight-serien, men arena er virkelig ikke morsomt lenger på grunn av de camperne nekki! 😭😭 Kan du ikke gi ut en ny regel om nederlag i rett runde hvis spilleren ikke har angrepet før 5 sekunder! 😭 eller noe som kan redusere disse irriterende camperne! 😭😭😭 VENNLIGST GJØR NOE MED DISSE CAMPERE NEKKI!!! 😭 Jeg har very *friendly* persontet med dette spillet nå en stund.😪
Talking Tom Cat કેઝ્યુઅલ vsl
Shadow Fight Arena – Ninja PvP Ролеви elxv
Jeg likte ærlig talt dette spillet en stund, men nettspill er fryktelig, hovedsakelig på grunn av hvordan noen krigere har måte å bruke våpen og kombinasjoner, ta startgutta som ling og fyren med spydsverdet. Du kan slå noen ved å sette dem i en kombinasjon du kan ikke komme deg ut av Jeg har brukt disse karakterene og fortsatt synes jeg det er urettferdig og noen karakterer er langt ubuffet. Ta brannvakt angrepene hans kan også ikke være der med hvor lite skade de gjør, de burde jevne ut karakterene da 5
Jeg liker dette spillet veldig godt, men det har en veldig stor ulempe, og det er at det ikke er noen måte å chatte med åpnerne !!!!! Dette er virkelig en stor ulempe for et helt online spill! Sjekk dette etter den nye spilloppdateringen. Måten spillere kommer i kontakt med andre spilleres Instagram-profilnavn på De setter det på brukernavnet ... hvorfor skulle det egentlig være slik !!
Dere gir meg ling (sjelden karakter) alt for mye, jeg har ennå ikke samlet en eneste SJELDEN ELLER EPISK KARAKTER på grunn av denne ulempen. Det forteller oss bokstavelig talt at det er et "GRATIS Å SPILLE SPILL" rett etter at du lanserte det, så det er veldig viktig at du holder deg til ORDET DITT!!!... Jeg mener seriøst karakteren min er allerede på nivå 8 og jeg er bare på ( profilnivå 4 ). VENNLIGST FIKS.....SMFH SETTER STOR PÅ
Til å begynne med var spillet best, så ble det verre, så ble det bra, så ble det verre. Jeg har nylig returnert til dette spillet, og nå ser jeg at noen mekanikker har blitt forbedret, men andre ble bare verre som ikke en gang var ødelagte. 1- Noen treff lander bare ikke. 2- Noen ganger skjer feilteleportering når kollisjonsgrensene overlapper uventet. 3- Også, når jeg taper .... -50 trofeer og når jeg vinner .... +5 trofeer, hvilken type logikk er dette. Men det er fortsatt hyggelig.
Jeg liker spillet, grafikken er veldig bra. Men det er noe galt med å koble sammen ekte spillere, det tar mye tid å finne en motstander i rangert kamp. Så jeg kan ikke finne en hensikt med å spille den siden den ikke har noen historiemodus og ingen ekte spillere som kan utfordre dem 🤷♂️
Jeg liker dette spillet veldig gøy. Det er mange mennesker her som tror at de er gode i spillet, men alt de gjør er å løpe, campe eller spam, så de suger og bruker dette som kompensasjon, noe som bare er irriterende. De er en fornærmelse mot et godt spill. Men som jeg sa, spillet er flott, og noen av forbedringene de har gjort er fantastiske. Når de finner ut hvordan de skal begrense de som spiller på den måten, vil jeg gi det fem stjerner.
Hei, dette er et bra spill jeg liker det 🥰🥰🥰 det er ikke et åpent verden-spill, men oppdrag er morsomt og du kan si hva som helst i tankene dine til fiendene dine, for eksempel at hei er dårlig til å spille og mer, men ildgurd 🔥🔥 er min favoritt